,vca3 | hofhv ,vcad | ,vca 3 | ,vca11 | سایت خبری ورزش3

,vca3, shdj ,vca3 , ofv ,vcad, hofhv ,vcad, ورزش3, سایت ورزشی , hofhv ,vcad , ofv ,vcad, ,vca, ,vca 3, ,vca 11

,vca3 | hofhv ,vcad | ,vca 3 | ,vca11 | سایت خبری ورزش3

,vca3, shdj ,vca3 , ofv ,vcad, hofhv ,vcad, ورزش3, سایت ورزشی , hofhv ,vcad , ofv ,vcad, ,vca, ,vca 3, ,vca 11

,vca3, shdj ,vca3 , ofv ,vcad, hofhv ,vcad, ورزش3, سایت ورزشی , hofhv ,vcad , ofv ,vcad, ,vca, ,vca 3 , سایت ورزش 3 اخبار ورزش 3 و خبرهای ورزشی را بصورت پخش زنده ارائه مینماید ,vca 3 , kjhd[ ckni , \oa ckni kjhd[ t,jfhg , 'chva ckni ,vcad, ,vca11 , ,vca11

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان؛ ویژه برنامه های شبکه سه سیما اعلام شد

در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های گروه های مختلف شبکه سه سیما اعلام شد.
 به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما، گروه های معارف، اجتماعی و فیلم و سریال شبکه سه سیما به مناسبت نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های خود را به شرح زیر اعلام کرده اند:
مجموعه دردسرهای عظیم (2) در 26 قسمت 40 دقیقه ای   به کارگردانی برزو نیک نژاد  و تهیه کنندگی مهران مهام  کاری از گروه فیلم و سریال این شبکه است که نگارش آن  را علیرضا کاظمی پور و امیر عربی
عهده دار بوده اند

ادامه مطلب: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان؛ ویژه برنامه های شبکه سه سیما اعلام شد

ویژه های 14 و 15 خرداد شبکه سه سیما

شبکه سه سیما هر ساله به مناسبت فرارسیدن14خرداد  سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب  و قیام خونین  15 خرداد 1342 ، ویژه برنامه هایی را تولید و آماده پخش می کند. اسامی برخی از برنامه هایی که به این  مناسبت   از این شبکه به پخش می رسد، به شرح زیر است:
مستند یادها
این برنامه در3 قسمت  30 دقیقه ای کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی سعید عباسی است  که به زندگی و سیره حضرت امام خمینی ، خاطرات شخصیتهای سیاسی و پیرامون دیدارهایشان با رهبر کبیر انقلاب ، همچنین در خصوص ولایت فقیه و حضرت امام و سالگرد رهبری حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب می پردازد.
-    یک قسمت از این برنامه به واقعه خونین 15 خرداد سال 1342 نیز می پردازد.
این برنامه پنجشنبه  14 و جمعه 15 خرداد ساعت 16:25 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

ادامه مطلب:  ویژه های 14 و 15 خرداد شبکه سه سیما 

ویژه های نیمه شعبان شبکه سه سیما

شبکه سه سیما هر ساله به مناسبت فرارسیدن ولادت امام زمان (عج) ویژه برنامه هایی را تولید و آماده پخش مینماید. اسامی برخی از این برنامه های  به شرح زیر است:
من الغریب الی الحبیب
این برنامه در گفتگو با پیر غلامان و مداحان اهل بیت (ع)، به تبیین اهمیت دعا برای امام زمان (عج)و ویژگی های  منتظر واقعی  می پردازد این ویژه برنامه 30 دقیقه ای توسط صفری تهیه شده است که چهار شنبه 13 خرداد ساعت 21:00 روانه آنتن شبکه سه سیما می شود.  

ادامه مطلب: ویژه های  نیمه شعبان شبکه سه سیما 

مکتب امام در سالروز رحلت امام خمینی(ره) پخش می‌شود

مستند تلویزیونی «مکتب امام»  در سه قسمت به مناسبت بیست و ششمین سالگرد وفات رهبر کبیر انقلاب اسلامی از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت .
به گزارش روابط عمومی سیما ، مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی های خود مکتب امام را بر اساس سه موضوع معنویت و عقلانیت و عدالت برشمردند .این برنامه بر اساس سخنان افراد مختلف سیاسی و علمی و دانشگاهی  در رابطه با مکتب امام و سخنان مقام معظم رهبری  مستندی  تهیه کرده است. این برنامه در روزهای چهار شنبه و پنج شنبه ساعت 21:30 و جمعه 15 خرداد ساعت 18:15 پخش خواهد شد.
مستند تلویزیونی «مکتب عشق » کاری از گروه معارف شبکه سه سیما به تهیه کنندگی سعید عباسی  است.

فیلم های 13 تا 15 خرداد شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی قبر مشترک   به  کارگردانی رضا درگزی  است که چهارشنبه 13  خرداد  ساعت  9:00روانه آنتن شبکه سه  می  شود .
در خلاصه داستان   با بازی  حمید لولایی ، مریم امیر جلالی ، شهر سلطانی ، مهدی صباغی ، رابعه اسکویی ، مجید یاسرآمده است: زن و مردی می خواهند علی رغم سن بالا از هم جدا شوند و خانم تقاضا داده نصف مایملک شوهرش به نام او شود. درگیری آنها بالا میگیرد. آقاسیف اله به شخصی بدهی دارد که تصمیم می گیرد با دادن سند قبری که قبلا خریده طلبکار را راضی کند اما ناگهان متوجه می شود قبر میلیونها تومان می ارزد. این قبر دو طبقه است و برای خودش و همسرش خریده است. آقاسیف اله برای فروش آن نیاز به رضایت خانمش دارد و…
 این فیلم  طنز محصول سال 1389 است .

ادامه مطلب: فیلم های 13 تا  15 خرداد شبکه سه سیما

"سفربخیر" امروز با یک مسابقه جالب

برنامه  "سفر بخیر"  به تهیه کنندگی ایوب جمشیدی،  یک شنبه 10  خردادماه و چهارشنبه 13 خرداد ماه روانه آنتن شبکه سه می شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما، سفر بخیر یک شنبه 10 خردادماه ساعت  23:10 میزبان سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا است که اولین حضور ایشان بعد از انتصابشان در این برنامه است و از آیتم های دیگر دعوت از 12 نفر از برندگان مسابقه این برنامه در دوره های قبلی است که بصورت حضوری رقابتی را رقم خواهند زد که بسیار مهیج خواهد بود و گزیده ای از بخشهای قبلی از برنامه های  سفر بخیر است که در این برنامه پخش خواهد شد.

ادامه مطلب: "سفربخیر" امروز با یک مسابقه جالب 

میهمان ویژه در "متن حاشیه"

برنامه "متن حاشیه" امروز یک شنبه 10 خرداد ماه میزبان میهمان ویژه است که ساعت 22:15 روانه آنتن شبکه سه می شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما، برنامه "متن حاشیه" امروز به موضوع اوضاع سیاسی و امنیتی منطقه و پرونده هسته ای ایران با حضور دکتر علی اکبر ولایتی مشاور رهبری در امور بین الملل خواهد پرداخت و در بخش حاشیه نیز به ابهامات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با حضور سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش می پردازد.
برنامه" متن حاشیه" کاری از اداره کل برنامه های تحلیلی و مستند معاونت خبر  به تهیه کنندگی مهدی ترابیان و اجرای وحید ایمانی است که با تغییراتی یک شنبه ها از شبکه سه سیما پخش می شود.

فیلم های پایان هفته شبکه سه

فیلمهای سینمایی  قلقلک  ، کمدی قصاب باشی  ، اژدهای دریا    ، پسر کاراته باز و فیلم تلویزیونی  بمانی هفتم  پنجشنبه 7 و  جمعه 8 خرداد ماه از شبکه سه سیما پخش  می شوند .

فیلم سینمایی  قلقلک  به کارگردانی مسعود نوابی  است که  پنجشنبه 7 خرداد  ساعت 10:55از شبکه سه سیما پخش می  شود .
قلقلک داستان دو آدم آسمان‌جل است که تصمیم می گیرند یک داور بین‌المللی فوتبال را بدزدند و در این میان اتفاقاتی برای آنها رخ می‌دهد.

ادامه مطلب: فیلم های پایان هفته شبکه سه  

فیلم های پایان هفته شبکه سه

فیلمهای تلویزیونی  و سینمایی اون یکی ها ، اگه می تونی من را بگیر ، شتاب ، حساب بی حساب و سرزمین خورشید   پنجشنبه 31 اردیبهشت و  جمعه اول خرداد   روانه آنتن شبکه سه می شوند .
فیلم سینمایی اون یکی ها  the other guys به کارگردانی آدام مک کی    است که  پنجشنبه31 اردیبهشت ساعت 11:00  از شبکه سه سیما پخش می  شود .
در داستان این فیلم  آمده است : دو پلیس که با کارهای هیجان انگیز تبهکاران را دستگیر می کنند، در آخرین عملیات فکر می کنند قدرت پرواز دارند برای همین از روی یک برج بلند به پایین می پرند وکشته می شوند . برای جایگزین آنها 2 گروه انتخاب می شود گروه اول دست و پا چلفتی هستند و با کارهایی که انجام می دهند کار را خرابتر می کنند و ...

ادامه مطلب: فیلم  های پایان  هفته  شبکه سه  

بازپخش "دردسرهای عظیم " از شبکه سه سیما

مجموعه تلویزیونی دردسر های عظیم (1) به  کارگردانی  برزو نیک نژاد  از  دوشنبه 28 اردیبهشت ماه از شبکه سه سیما بازپخش می شود.
  به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما ، دردسر های عظیم(1)  در26  قسمت 40 دقیقه ای  به تهیه کنندگی    ایرج محمدی  و مهران مهام محصول گروه فیلم و سریال   شبکه سه  است که علیرضا کاظمی پور و سعید در خلاصه داستان این سریال آمده است: لطیف جوانی که رویای بازیگری را در سر می پروراند ناخواسته درگیر ماجرای عجیب می شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگیش را دگرگون می کند و ...

  • ۹۴/۰۳/۲۵
  • بهمن بیات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی